Tuesday 1 May 2012

Simply Beauty with Mary Kay

Terasa seronok bila dapat berkongsi bersama kebaikkan produk Mary Kay dengan semua orang...
Lagi terasa seronok bila mereka terasa or dapat melihat perbezaan selepas menggunakan Produk Mary Kay ini.......

Sebagai contoh diri saya... selepas menggunakan produk ini hampir 2 bulan... saya dapat melihat perbezaan selepas menggunakannya.... ditambah pula rakan-rakan mula dapat melihat perbezaan wajah saya yang dahulunya berminyak serta banyak parut jerawat...

Pernah satu hari, ketika saya tengah shopping nak beli baju... jurujual kedai tersebut datang pada saya... saya ingat dia nak bertanyakan baju or saiz apa yang saya mahukan... tetapi beliau menanyakan soalan pada saya..."akak guna produk apa??".... saya tersenyum seketika sebelum nak memberi jawapan... dengan senyuman saya menjawab soalan tersebut..."akak guna produk Mary Kay".... lantas dia terus menjawab...."HHaaa!!!.... saya dah agak dah... cz member saya pun pakai produk Mary Kay ni.. mmg nmpk beza wajah.... lebih sihat n berseri"... saya tersenyum sambil menahan sebak cz b4 ni org asik menegur kulit muka saya yang berminyak serta warna kulit yang tidak sekata...

Alhamdullilah, bersyukur saya kehadrat illahi... kerana telah membuka pintu hati saya untuk mencuba produk Mary Kay ini yang berasaskan bahan semula jadi dan sesuai utk semua kulit terutama kulit yang sensatif.... dan sehingga kesaat ini... saya sedaya upaya ingin berkongsi kebaikan produk ini dengan anda yang berada disekeliling saya ......

No comments:

Post a Comment